ہمارا عالمی معروف کنزیومر ہیلتھ کیئر کاروبار سائنس اور صارفین کی بصیرت کو یکجا کر کے روزمرہ کے صحت کی دیکھ بھال کے ایسے جدید برانڈز بناتا ہے جن پر صارفین بھروسہ کرتے ہیں اور ماہرین منہ کی صحت، درد سے نجات، زکام، فلو اور الرجی، ہاضمہ صحت اور وٹامنز، معدنیات اور سپلیمنٹس کے لیے تجویز کرتے ہیں۔
ہمارے پاس 150 سے زائد ممالک میں تجارتی آپریشنز، 36 ممالک میں 86 مینوفیکچرنگ سائٹس کا نیٹ ورک اور UK، USA، سپین، بیلجیم اور چین میں بڑے R&D مراکز کے ساتھ نمایاں عالمی موجودگی ہے۔
مارچ 2015 میں، ہم نے Novartis کے ساتھ 3 حصوں کا لین دین مکمل کیا جو ہمارے کاروبار کو نئی شکل دیتا ہے۔
ہماری اقدار اور توقعات ہمارے ہر کام کا مرکز ہیں اور ہیلیون پاکستان میں ہر کوئی ہماری تین طویل مدتی ترجیحات پر مرکوز ہے۔ جدت، کارکردگی اور اعتماد۔
ہماری اقدار اور توقعات ہمیں ان طرز عمل پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد کرتی ہیں جو ہمارے مقصد کو حاصل کرنے اور اختراع، کارکردگی اور اعتماد کے مطابق ثقافت کی تعمیر میں ہمارے لیے سب سے بڑا فرق ڈالتے ہیں۔ ہماری اقدار ہمارے فخر کا سرچشمہ اور ہم کون ہیں اس کی بنیاد بنی ہوئی ہیں: مریض کی توجہ، شفافیت، احترام اور دیانت داری۔
2018 سے ہمارے پاس چار نئی توقعات ہیں جو ہماری اقدار کے ساتھ ہیں: ہمت، احتساب، ترقی اور ٹیم ورک۔ ایک ساتھ، ہماری اقدار اور توقعات ہمارے روزمرہ کے اعمال اور فیصلہ سازی کی رہنمائی کرتی ہیں۔
ہماری حکمت عملی سائنس اور اقدار کے ذریعے کارفرما FMCH کمپنی بننے کے لیے اپنی طاقتوں اور قابلیت کو یکجا کرنا ہے۔
ہیلیون پاکستان کا مقصد خوردہ فروشوں، ہیلتھ کیئر پروفیشنلز اور خریداروں کے ساتھ انتہائی پیشہ ورانہ اور اخلاقی انداز میں مضبوط تعلقات استوار کرنا ہے۔ اپنے صارفین کو دل میں رکھ کر اور برانڈز کی وضاحت کرنے والے زمرے کی تعمیر سے ہمارا مقصد اعتماد پیدا کرنا ہے اور اپنے صارفین کے لیے بہترین معیار کی مصنوعات تیار کرنے کے لیے مسلسل جدت طرازی کے لیے کام کرنا ہے۔
ہمارا کاروبار سائنس پر مبنی ہے اور یہ تحقیقی ورثہ ہماری کنزیومر ہیلتھ کیئر پروڈکٹس کی ترقی میں حصہ ڈالتا ہے، جس سے ہمیں ہمارے مقابلے پر ایک منفرد فائدہ ملتا ہے۔
آج، ہم نئی مصنوعات کی اختراعات کو تیار کرنے اور انہیں ضرورت مند لوگوں کے لیے زیادہ قابل رسائی بنانے کے لیے سائنس کا استعمال کر رہے ہیں۔ ہم ایسے فوائد تیار کرتے ہیں جن کی ہمارے صارفین قدر کرتے ہیں جو بالآخر ہمارے کاروبار کو بڑھاتے ہیں۔
ساتھ ہی، ہم اس بات کو یقینی بناتے رہتے ہیں کہ ہم اپنی مصنوعات کی جانچ، منظوری، مینوفیکچرنگ، لیبلنگ اور مارکیٹنگ کے لیے تمام ریگولیٹری تقاضوں کو پورا کرتے ہیں۔